torsdag 5 juni 2014

Under radarn.

Och när jag ändå har mina läsare från Venezuela på tråden, vill jag ta tillfället i akt att berätta för Er att Stockholm Under Ytan kommer över för en session under nästa vecka. Det har ju hängt lite i luften, men nu kan jag bekräfta att flygbiljetten är säkrad. Vi möts där vi avtalade; bakom bensinmacken klockan 14, Er tid.

Jag landar i Caracas ett par timmar tidigare, men är tacksam om jag får checka in på hotellet först och byta om till linnekostym. Säg till om detta är ett problem för Er så ska jag försöka ordna det. Jag vill absolut inte var till något besvär. 

Innan vi sätter oss ner med mr. Chavez behöver vi gå igenom ett par frågor. Jag vill inte att vi går in i en förhandling oförberedda. 

  1. Är alla finansiärer fortfarande med på tåget?
  2. Hur blir det med "utflykten" till Maracabiosänkan?
  3. Saltlakrits, vem känner sig ansvarig?
  4. Inspelningsutrustning, gaffatejp, vem bär bandspelaren innanför kavajen?
Önskar att vi reder ut dessa frågor innan vi går vidare. 

I övrigt kan jag nämna att jag har avstyrt hotet från Alex Schulman. Har ni punkter ni önskar lägga till på agendan så mejla på sthlmunderytan@gmail.com  

Tills vi möts: Ligg lågt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar