fredag 17 oktober 2014

Frågor om signering

Jag får en del frågor på om man kan köpa boken direkt från mig och då också få den signerad. Jag har några ex. av "Så länge du är min syster", som jag visst kan signera (eller skriva vad du vill på försättsbladet) och skicka. Men jag driver ingen egen bokhandel, så det gäller bara ett tiotal böcker som jag kan sälja på det här viset.

Är du intresserad av att köpa ett signerat ex, eller om du önskar att det ska stå något särskilt i boken, så mejla mig på:

sthlmunderytan@gmail.com

200:- inklusive frakt, inom Sverige.

Bästa,

Peo

p.s Har enstaka ex. av både inbunden och pocket av "Kärleken passerade här en gång." Mejla om det är intressant också.

Annars har ni möjlighet att få signerat under turnén för Books & Dreams.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar